O hej å hå



Onskväll här i Steyr är som Sivans lördagar, målet är att bli full. (Förlåt mamma) Och eftersom det inte finns några som helst begränsningar på hur mycket folk som får komma in på pubarna så behövs det för att klara kvällen. Det är inte heller några ålderskontroller eller öppettider. Så länge det är folk är det fest.

 Igår blev vi bjuda på polsk förfest och där äter man tydligen gurka direkt efter vodkan. Kan ni se hur bra jag integrerar med de olika kulturerna?

Åslund nu uppdaterar jag för fullt

Kommentarer
Postat av: åslund

underbart oscarsson! dig kan man lita på! förstår inte riktigt det där med gurkan bara. menmen får väl testas nångång. haha. ha det fint vännen min! puss

2009-10-01 @ 23:07:52
Postat av: åslund

o så sitter man o skriver inlägg sen försvinner dem! men underbart oscarsson... dig kan man lita på! förstår dock inte det där med gurkorna, men det får väl testas nångång. haha. ha det fint vännen min! puss

2009-10-01 @ 23:11:40
Postat av: åslund

gött, när jag ändå skrivit två nästan identiska inlägg kan jag ju likaväl bara skriva ett till. tydligen inte bara du som är klantig! hehe.

2009-10-01 @ 23:12:29
Postat av: Anonym

Haha... härligt Emma!

2009-10-02 @ 15:01:12
Postat av: Mamma

Hm hm Målet är att bli full!!!Håll dig till gurkorna. Det är kanske dags att komma hem eller börja studera på allvar.

Puss Mamma

2009-10-05 @ 15:45:25
URL: http://morran.webblogg.se/
Postat av: Ida B-P

Hur smakade det? Något du kanske tillför campus när du kommer hem??



Puss

2009-10-06 @ 14:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0